Refacerea la starea inițială a străzilor din zona Micro III nu este la standardele prevăzute de lege, potrivit unui cititor, cu studii de specialitate în construcțiile de infrastructură rutieră. Acesta a explicat că se folosește asfalt pentru trotuare și zone pietonale pentru refacerile de drum unde s-au modernizat rețelele de apă.
Separat de această sesizare, turdenii reclamă că nici refacerea trotuarelor nu este la standarde. Într-o postare pe Facebook, au fost prezentate niște imagini cu ”pătrate” de asfalt nefinisate .
”Vin în fiecare seară acasă, destul de târziu și de regulă nu observ detalii, dar am văzut că refacerile carosabilului în zona Micro III se face cu un asfalt pentru trotuare”, a scris turdeanul care a sesizat că lucrările sunt sub standarde. Zonele pe care le-a observat sunt cele de lângă stația de taxi de la ”Trei Mocani”, din zona vechii piețe din Micro III și Piața din Micro III.
” Prin lucrarile de refaceri, drumul se aduce la starea inițiala. Normele spun clar că refacerile se fac cu același tip de asfalt care este pe carosabil, adica cu asfalt de cel puțin aceeasi calitate. Străzile astea s-au turnat cu beton asfaltic BA16, 16 mm fiind dimensiunea maximă a granulei agregatului. Acum este făcută o readucere la starea inițială cu un asfalt cu dimensiuni de 8 mm. De altfel se și vede in zona stației de taxiuri că începe să se deterioreze”, explică cititorul care a contactat politicasiputere.ro
”Soluție mai proastă și mai scumpă”, a comentat sursa Politică și Putere care a explicat că asfaltul BA16 este mai scump, este un asfalt bun, dar trebuie folosit pe trotuare și zonele pietonale și nu pe străzile pe care circulă mașini.
Separat de sesizarea privind folosirea unui asfalt necorespunzător la readucerea la starea inițială a străzilor, turdenii reclamă că nici refacerea trotuarelor nu este la standarde. Într-o postare pe Facebook, au fost prezentate niște imagini cu ”pătrate” de asfalt nefinisate .