Locuitorii din Turda, din zona Micro I sunt disperați după ce o defecțiune la rețeaua de canalizare a provocat inundarea subsolurilor la o serie de blocuri din cartier. Aceștia spun că situația se datorează faptului că operatorul public de apă canal nu a intervenit la timp pentru a remedia o defecțiune.
Responsabilul cu comunicarea din partea CAA nu a putut fi contactat și nu a răspuns la telefon pentru detalii suplimentare ori clarficări.

”De 3 zile locatarii blocului și administratorul blocului A1 din Turda au sesizat, trei zile consecutiv că datorită defecțiunii din cartier la statia de colectare canal, s-a înfundat canalul exterior care a refulat in subsolul blocului prin pluviala. Desi au promis ,nu au mai venit să vidanjeze apa de sub bloc.Cetatenii plătesc canalul care apoi intra sub bloc”, povestește un turdean.
Acesta relatează că mai multe blocuri de pe străzile Baladei și Rapsodiei din Turda au ajuns cu subsolurile inundate din cauza faptului că angajații Companiei de Apă Arieș nu au intervenit la timp.
”O vidanjă costă 2 milioane, cine poartă vina că ne-am ales cu subsolurile inundate pentru că s-a înfundat canalizarea iar ei de trei zile au amânat intervenția?”, se întreabă un cetățean revoltat. Acesta a explicat faptul că atunci când subsolurile blocurilor au fost inundate din vina locatarilor, CAA a actionat cu promptitudine: ”ne-au trimis facturi de 1600 de lei, pentru vidanjă. Mutau apa de sub bloc, 2 metri mai încolo în canalul colector”.