Municipiul Turda refuză să clarifice dacă unul din contractele de prestări servicii de relații publice are sau nu are standarde de performanță, așa cum prevede contractul inițial.
Administrația locală plătește lunar 7000 de lei lunar pentru servicii de informare a cetățenilor. Pentru ce sunt însă plătiți banii, e un mister încă ne-elucidat.
Politică și Putere a solicitat municipalității să prezinte o copie a contractului de prestări servicii cu firma Social Power în baza căruia sunt plătiți 84.000 de lei anual pentru servicii de comunicare cu cetățenii. În solicitarea de publicare a contractului erau cerute atât copii după contract dar și după anexele sale.
Administrația locală a eliberat o copie a contractului dar a refuzat să comunice anexele acestuia.
Potrivit art. 8.2 din Contractul 37903/2022, ”serviciile prestate în baza contractului vor respecta standardele și/sau performanțele prevăzute în oferta, anexă la contract”. O astfel de ofertă nu există însă atașată contractului. În așa numitele anexe, care de fapt sunt extrase din platforma SEAP nu figurează niciun standard de comunicare și nici vreo performanță care să fie descrisă într-o cuantificare cantitativă sau calitativă.
Întrebarea rămâne astfel, în picioare. Pentru ce plătește Primăria Turda 7000 de lei lunar de vreme ce contractul de prestări servicii nu are menționate standarde calitative sau cantitative.
Politică și Putere a cerut în urmă cu 6 zile Primăriei Turda să facă publice „standardele și/sau performanțele prevăzute în oferta, anexă la contract”, mai precis să clarifice în baza a ce plătește 7000 de lei lunar firmei Social Power, pentru ”informarea cetățenilor”.
Cererea a rămas fără răspuns.
Vezi mai jos contractul integral de ”informare a cetățenilor”.
c-ct-social-power-1