Administrația locală de la Turda anunță demararea procedurilor legale de consultare publică pentru proiectul de hotărâre privind adoptarea Regulamentului privind repartizarea locuințelor sociale și a locuințelor din fondul locativ de stat.
Proiectul de hotărâre a fost inclus inițial pe ordinea de zi a ședinței Consiliului Local din 28 ianuarie 2020 dar a fost restras deoarece procedura de dezbatere publică nu a fost îndeplinită.
Potrivit Legii 52 privind transparența decizională, actele cu caracter normativ precum cele referitoare la regulamente trebui să fie supuse dezbaterii publice iar cetățenii pot formula obiecții si sesizări.
Anunțul municipalității are însă și o greșeală. Permite cetățenilor să ceară detalii până în luna martie, dar să formuleze obiecții sau propuneri până în luna februarie.
Textul integral al proiectului de hotărâre, însoțit de raportul de specialitate și referatul de aprobare poate fi accesat pe adresa oficială primariaturda.ro la secțiunea Consiliul local/proiecte de hotărâre suspuse dezbaterii publice. La ora transmiterii anunțului de către municipalitate acest proiect nu era însă disponibil pe site.
”O copie a documentelor, părți integrante din proiectul de hotărâre poate fi pusă la dispoziția celor interesați în baza unei solicitări în formă scrisă depusă la ghișeul unic al Primăriei, pentru Secretariatul Consiliului Local ghișeu situat în Piața 1 Decembrie 1918 nr 28, camera 50, în intervalul 29.01.2021- 15.03.2021 de luni până joi, între orele 8-15 și vineri între orele 8-12.30.
Sugestiile privind modificarea actului normativ pot fi făcute cu începere din 28.01.2021 până la data de 18.02.2021” se arată în anunțul municipalității.