Păcălelile lui Tișe

0
302

foto freerider.ro : Ic Ponor, capătul asfaltului spre Padiş dinspre judeţul Cluj, în vara anului 2015

Legăm Clujul de Bihor prin Apuseni, anunță președintele Consiliului Județean Cluj, Alin Tișe, printr-un comunicat de presă în care spune că a demarat proiectul de modernizare a drumului forestier ce leagă zona Doda Pilii – Răchițele din județul Cluj de zona Boga-Padiș din județul Bihor.

După ce Consiliile Județene Cluj și Bihor au asfaltat, fiecare, porțiunile de drum județean ce duc spre zona montană, începe modernizarea tronsonului de 10 km de drum forestier dintre Padiș și IC Ponor, se mai precizează în anunțul oficial.

Alin Tișe, președintele Consiliului Județean Cluj:  „Principala consecință a modernizării acestor drumuri ce leagă Clujul de Bihor va consta în impulsionarea dezvoltării turismului în Munții Apuseni, cu beneficiile de rigoare. Pentru a atinge acest obiectiv, în cadrul proiectului european care a vizat modernizarea infrastructurii de acces în zona turistică Răchiţele – Prislop – Ic Ponor, Consiliul Județean Cluj a reabilitat și modernizat cei aproape 21 de km ai Drumului Județean 108 C”.

Adevărul e că reabilitarea anunțată de Tișe e păcăleală electorală pură. Reabilitarea e doar pe vreo câțiva kilometri pentru că autoritățile județene n-au fost în stare din 2015 să asfalteze drumul.

Proiectul de modernizare a infrastructurii a fost acum mai bine de cinci ani/ Au asfaltat drumul până la Ic-Ponor. De acolo până la granița cu Bihorul mai sunt doar câțiva kilometri.

”Marele proiect” ce legă Clujul de Bihor ascunde faptul că autoritățile județene au fost incapabile din 2015 să mai asfalteze doar câțiva kilometri până la granița de județ.

Licitația privind modernizarea infrastructurii de acces în zona turistică Răchiţele-Prislop- Ic Ponor a fost câștigată în 2008 de firma MBS Group SRL. Ceea ce trebuia să fie o lucrare de un an şi jumătate, s-a transformat într-o telenovelă care s-a întins pe 8 ani de zile.  Autoritățile judeţene şi constructorii au avut nevoie de 8 ani de zile să asfalteze 20 de kilometri de drum. Din 2015 până în 2020 nu au mai fost în stare să finalizeze alți câțiva km.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here